به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

سرنوشت

http://s2.picofile.com/file/7156991070/IMG2.jpg

         بنام خدا

هرگز از آنچه سرنوشت برایم رقم زده است بیمناک نخواهم بود و از آنچه هنوز فرا نرسیده است هراس بدل راه نخواهم داد.
می ترسم از آن روزی که بی هدف طی شود و لحظه ای که بیهوده بگذرد

ثانبه ها را ارج می نهم که حرمت ثانیه ها ، زنگار آیینه تردید را می زداید 

می ترسم از آن منی که من را نشناسد


در خود سفر می کنم که سیاحت خود ، قفل من بودن را می شکند

می ترسم از آن عزتی که فراموش شود و غیرتی که لگد مال گردد سر را بلند می گیرم که سرافکندگی من موجب جشن شیطان است  میترسم از آن جغد شوم ویرانه های خاموش ، اگر برفراز خانه ام آشیانه کند

می سازم با اراده ام که همت من ، باغبان گلستان آرزوهاست و ایمان را می شناسم که تقوای من ، کلید باغ بهشت است

و هرگز از آنچه سرنوشت برایم رقم زده است بیمناک نخواهم بود

که من خدا را دارم             


                                                          بهزاد منطقی نیا

                                                          90/08/04