به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

اردیبهشت 00302

طالع بینی مصری متولدین اردیبهشت

 متولدین اردیبهشت، نماد: ثور

متولدین ای ماه اغلب دارای قدی متوسط، چهره‎ای مایل به چهارگوش، موهای پرپشت، چشمان سیاه و ابروان پر هستند. این افراد دارای احساساتی تند بوده و در مقابل عوامل بیرونی، واکنش تند و سریع نشان می‎دهند و به همان سرعت نیز آرام می‎گیرند. این افراد اغلب عصبی مزاج بوده دارای خلق متغیر هستند و به راحتی در کارها و تصمیمات خود، تغییر موضع می‎دهند.

متولدین این ماه از لحاظ خانوادگی رفتاری گرم و محبت‎آمیز دارند و به خوص نسبت به پدر و مادر احساس مسئولیت می‎کنند. این افراد در دوستی ثابت قدم بوده اما شراکت آنان در امور اقتصادی سودبخش نخواهد بود.

زنان متولد این ماه اغلب دستخوش دلهره و اضطرابی ناشناخته هستند و گاه عکس‎العمل بیمارگونه از خود نشان می‎دهند. با این همه مادران خوبی برای فرزندانشان می‎باشند. همچنان از نظر عاطفی، همسرن خوبی خواهند بود. اینان اغلب افرادی منظم، کاردان، با سلیقه و شیک پوش هستند. این افراد اغلب دارای زمینه هنری در رشته‎های شعر و ادبیات و موسیقی هستند.

متولدین دهه دوم این ماه، عموماً زندگی متعادلی خواهند داشت و اغلب در هر کاری موفق می‎باشند. اینان دارای قدی میانه تا بلند بوده، صورتی سبز و نسبتاً گرد و چشم و ابرویی تیره دارند. این افراد عموماً صمیمی – خوش برخورد – مید به موازین اجتماعی – دارای موقعیت خانوادگی خوب و از افراط و تفریط پرهیز می‎کنند .

متولدین دهه سوم این ماه، افرادی متعادل – میانه‎رو – دارای زندگی نسبتاً موفق – علاقمند به سیر و سفر و علاقمند به زیبایی‎های طبیعت – تمایل به هنر از جمله موسیقی، نقاشی، ادبیات و غیره دارند. این افراد از نظر فیزیکی افرادی خوش چهره با قدی متوسط بوده و از زیبایی متعارفی برخوردار می‎باشند. اینان از لحاظ روانی اغلب متعادل، افرادی خوش برخورد – متواضع – اصلاح طلب – از نظر خانوادگی و اجتماعی عموماً موفق و همسرانی خوب و بعضاً ایده‎آل خواهند بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد