به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

مهر 00407

فالخند متولد ماه مهر


علامت طالع‌بینی مهری‌ها... منظور متولدین مهرماه هستند، با مهری خانمها اشتباه نگیرید!- ترازو است. اصلاً فکر نکنید که چون مهری‌ها چنین چیزی علامت طالع‌بینی‌شان است پس می‌روند ترازو فروش و یا قاضی دادگاه می‌شوند نه، نمی‌شوند و اغلبشان هم تا سنین سی سالگی بیکار هستند. پس اگر مأمور یک پارک هستید و می‌بینید که درست در وسط هفته عده‌ای آمده‌اند و دارند فوتبال بازی می‌کنند، تصور نکنید که این بازی از مجموعه مسابقات لیگ برتر است که دارد در پارک شما برگزار می‌شود، بلکه بدانید همه آنها متولد مهرماه هستند و از سر بیکاری آمده‌اند آنجا و دارند فوتبال بازی می‌کنند. ستاره مهری‌ها زهره است و به همین دلیل اغلب دختران این ماه اسمشان زهره است و پسران این ماه هم با دختری به نام زهره ازدواج می‌کنند. مهری‌ها به شدت شیفته مردم هستند، یعنی شیفته خدمت به مردم هستند و از همین رو اغلبشان در همین راستا به مدارج بالای سیاسی نائل می‌شوند. متولدین مهرماه معمولاً کمتر عصبی می‌شوند. حتی اگر شما در یک نزاع دسته جمعی یکی از نزدیکان آنها را هم به قتل رسانده باشید وقتی به شما می‌رسند جمله: آن قدر از تو بیزارم که می‌خواهم بزنم و دماغت را داغان بکنم را طوری می‌گویند که انگار دارند شعری لطیف را برایتان می‌خوانند. اما شما به‌عنوان یک قاتل زیاد خوشحال نباشید چون مهری‌ها آن قدر کینه‌ای هستند که تحت هیچ شرایطی رضایت به عفو نمی‌دهند. ترازویی‌ها خیلی تنبل هستند به طوری که اگر چیزی رویشان بیفتد حاضر نیستند که بلند شده و تلاش بکنند و خودشان را از زیر فشار آن دربیاورند.

مرد متولد مهر
مردهای متولد این ماه معمولاً برای رفع مشکلات دیگران راه حلهای فراوانی دارند اما همیشه در حل مشکلات خودشان عاجز هستند. اگر یک مرد متولد مهر به شما لبخند زد بدون هیچ گونه مقاومتی فریفته او بشوید و همان لحظه بروید و به او ابراز عشق بکنید زیرا خنده مردهای متولد این ماه چنان دلفریب است که حتی اگر قلبتان از سنگ هم باشد، نمی‌توانید مقاومت بکنید. اگر چاه دستشویی منزلتان پر شده و به این نتیجه رسیده‌اید که باید خالی بشود، خودتان تصمیم گرفته‌ و آن را خالی بکنید زیرا گرفتن تصمیمهای معمولی برای مرد متولد مهر به دشواری اهلی کردن یک گاومیش وحشی است! اگر او تصمیم گرفته باشد که یک فاضلابچی بیاورد و در بین راه متوجه بشود که برای سه- چهار بار دیگر می‌شود از دستشویی استفاده کرد، به یکباره تصمیمش را عوض می‌کند.
مرد متولد مهر به شدت هرچه تمام‌تر از ریخت و پاش بیزار است. اغلب مردهای مهری که زنشان را طلاق می‌دهند به این دلیل است که همسر آنها ریخت و پاش را برابر با تمیز نگه داشتن خانه می‌داند و از آن طرف هر چه دلشان می‌خواهد پول مرد مهری‌شان را خرج می‌کننند و این قضیه باعث عصبانیتشان می‌شود و در نتیجه به اولین محضری که می‌رسند، زنشان را طلاق می‌دهند.
اگر بنا به هر دلیلی از زندگی با مرد مهری‌تان خسته شده‌اید و می‌خواهید از او جدا بشوید سیر و پیاز را با هم مخلوط کرده و بگذارید خوب سرخ بشود، البته پنجره را هم ببندید. مطمئن باشید او به خانه که بیاید هر چه قدر هم که خسته باشد، شما را می‌برد و طلاق می‌دهد.

زن متولد مهر
زن متولد مهر بسیار جذاب و آرام صحبت می‌کند. لباسهایی از جنس حریر و تور می‌پوشد. او مثل عروسک کوچکی است که شما می‌توانید- در صورتی که وزنه‌بردار بوده باشید- او را با یک دست بلند کنید و به زمین بزنید. حالا چرا به زمین بزنید؟! به این دلیل که معمولاً زنهای متولد مهر چاق هستند و حتی اگر شما وزنه‌بردار هم بوده باشید مطمئناً نمی‌توانید او را بالای سرتان ببرید و از دستتان می‌افتد. زنهای متولد مهر در هر کشوری که باشند معمولاً ضد رژیم غذایی هستند و دلیلش هم این است که یا بیش از اندازه چاق هستند و یا زیاد از حد لاغر. زن متولد این ماه معمولاً با مردها راحت‌تر از زنها ارتباط برقرار می‌کنند اما عمق و ماندگاری رفاقتش با زنها بیشتر از مردهاست چرا که معمولاً زن متولد مهر به مرد به‌عنوان یک اسباب‌بازی نگاه می‌کند. اما این نکته را فراموش نکنید که زنهای مهری خیلی حال و حوصله بازی کردن ندارند. اگر شما با یک زن مهری ازدواج کرده‌اید باید به شما بگوییم که کار خوبی کرده‌اید زیرا برای همسر شما زن بودن یک شغل دائمی است و مایل است که آن را به نحو احسن انجام بدهد. اما باید بگوییم که خیلی از همسر مهری‌تان توقع رفتارهای زنانه نداشته باشید زیرا ممکن است زمانی حال بکند که کت و شلوار بپوشد و برود و در یک قهوه‌خانه قلیان بکشد و دیزی بخورد و اگر پا داد قهوه‌خانه را نیز به هم بریزد!


بیماریهای متولد مهرماه
متولدین مهرماه علی‌رغم اینکه خیلی به سلامتی‌شان اهمیت می‌دهند غالباً به راحتی مریض می‌شوند. مثلاً ممکن است از یک دیر رفتن به دستشویی ساده، سنگ مثانه بگیرند و فوراً هم بمیرند. مهری‌ها باید بدانند که اگر به یکباره همه جای بدنشان شروع به خارش کرد الزاماً از نرفتن به حمام نیست و ممکن است که افسردگی گرفته باشند اما خیلی نگران نباشند چون به دلیل این بیماری نخواهند مرد. یکی از مهمترین عوامل مرگ بیشتر مهری‌ها این است که یا سنگ یا خود ترازو می‌خورد توی سرشان. پیشنهاد می‌شود که برای طول عمر بیشتر متولدین مهرماه علاوه بر اینکه سیگار نکشند و روزی ده دقیقه هم ورزش کنند، سعی کنند که حتی‌المقدور از زیر ترازو و سنگ ترازو هم رد نشوند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد