به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

تیر 00404

فالخند متولد ماه تیر


مرد متولد تیر
مرد متولد این ماه کمی تا قسمتی مامانی (وابسته به مامان ـ توضیح نویسنده!) است و هر کاری هم بکنید در نهایت ماست مامانش شیرین‌تر و چایی‌اش خوش‌رنگ‌تر است.
مرد تیرماهی اهل حساب و کتاب است و پول درآوردن را دوست دارد. اگر دیدید موقع پخش یک سریال سرگرم‌کننده، شوهر تیرماهی‌تان به جای تلویزیون دیدن اسکناس می‌شمارد، بدانید که سرگرمی و لذت این کار برایش کمتر از دیدن آن سریال نیست! البته نباید فکر کنید مرد متولد این ماه یک آدم مادی صرف است چون او در هنرهایی مثل مجسمه‌سازی و نقاشی استعداد زیادی دارد. هرچند که در نهایت تابلوها یا مجسمه‌هایی که کشیده و ساخته را در اولین فرصت به بالاترین پیشنهاد می‌فروشد.
شاید در نگاه اول مرد متولد تیرماه اخمو و عصبانی به نظر برسد. ولی با نگاه دقیق‌تر می‌فهمید که او در واقع عصبانی و اخمو است. (در برخورد با مرد تیرماهی خودتان متوجه اهمیت ترتیب قرار گرفتن این دو صفت در کنار هم می‌شوید!)
البته بعداً دست‌تان می‌آید که تبدیل کردن این قیافه نه‌چندان آرمانی به یک مرد خنده‌رو و شاد، کار سختی نیست. فقط باید به او به اندازه کافی توجه کنید و کمی هم به او برسید تا ببینید مردها موجودات چندان پیچیده‌ای نیستند! مرد تیرماهی نیاز مبرمی به تروخشک کردن دارد و از همان زمان ازدواج شما می‌توانید بچه‌داری را هم تجربه کنید!


زن متولد تیر
زن متولد تیر از انتقاد به شدت متنفر است (البته نه از انتقاد کردن، بلکه از انتقاد شنیدن) و مطمئن باشید اگر روزی آینه قدی اتاقش کوچکترین انتقادی را از او منعکس کند به سرنوشت بدی دچار می‌شود. رفتار دختر متولد تیر را نمی‌توان پیش‌بینی کرد چون همه چیز در این رابطه بستگی به دنده‌ای دارد که او صبح از آن دنده از خواب بیدار می‌شود. در غیر قابل پیش‌بینی بودن رفتار زن این ماه همین بس که یکی از بزرگترین دانشمندان علم روان‌شناسی دنیا مدتی قبل از همسر تیرماهی‌اش جدا شد چون این بنده خدا که می‌توانست هوای هر نقطه‌ای از زمین در 100 سال آینده را پیش‌بینی کند از پیش‌بینی اخلاق فردا صبح زنش عاجز بود!
زن تیرماه فکر اقتصادی درخشان دارد و برای منحرف کردن ذهن او از پول به سمت مسائل دیگر باید تلاش زیادی انجام دهید. به چند نمونه تلاش برای پرت کردن حواس زن متولد این ماه از مسائل مادی توجه کنید:
ـ هِی... اونجارو! یه فیل داره رو ابرها قدم می‌زنه و طبل حلبی گونتراگراس رو می‌خونه!
ـ کمک... من دارم تو آب خفه می‌شم!
ـ شنیدی جاری‌ات پشت سرت چی گفته؟
اگر دختری که در تیرماه متولد شده عاشق شما شده باشد به دو صورت ممکن است این عشق را ابراز کند:
1ـ خیلی مستقیم می‌رود سر اصل مطلب.
2ـ خیلی غیرمستقیم می‌رود سر اصل مطلب.
او به آشپزی علاقه زیادی دارد و بعضی‌ها معتقدند اصلاً برای این شوهر می‌کند که یک نفر همیشه برای چشیدن، نظر دادن وتعریف کردن از غذاهایش دم دست باشد. این جزو اصول زن متولد تیر است که: «یک شوهر خوب فقط یک شوهر خوب است ولی یک گاز فردار 5 شعله عالی نعمتی است وصف نشدنی!»
او خسیس نیست ولی هیچ وقت هیچ چیزی را دور نمی‌ریزد بنابراین هر شب ساعت 9 فقط یک کیسه فریزر آشغال برای بردن دم در به دستتان می‌دهد! او نسبت به اشیاء کهنه و قدیمی هم علاقه و دلبستگی زیادی دارد و همین علاقه باعث می‌شود گاهی با پیرمردهایی ازدواج کند که جداً واژه قدیمی (و البته مایه‌داری) را معنا می‌کنند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد