به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

اردیبهشت 00402

فالخند متولد ماه اردیبهشت

مرد اردیبهشت:
مرد متولد برج ثور با احساساتش چندان میانه خوبی ندارد و از جمله مردان نادری است که در مواجهه با یک زن اجازه می‌دهد عقلش درباره اینکه به او پیشنهاد ازدواج بدهد یا نه حکم کند و قلبش را در حد و اندازه‌های عضوی برای پمپاژ خون به سایر نقاط بدن نگه می‌دارد! البته همین مرد اگر به این نتیجه برسد که می‌تواند با زنی ازدواج کند ناگهان تبدیل به یک آدم رمانتیک می‌شود، طوری که اگر در زمینه سرقت ادبی هم مستعد باشد احتمالاً دیالوگهای رومئو و ژولیت را به اسم خودش به نامزدش غالب می‌کند.
او به شدت حسابگر است و نه تنها از بچگی قلک دارد بلکه در دوران جوانی و میانسالی هم برای خرید تلویزیون چهل اینچ پلاسما، کشتی تفریحی و ساختن یک برج 500 طبقه دارای برنامه‌های دقیق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.
او مانند سنجاب همیشه مقداری پول برای روز مبادا جایی چال می‌کند بنابراین زیر و رو کردن باغچه یا گلدانهای منزل را به حساب علاقه او به گل‌ و گیاه نگذارید!
اگر مرد اردیبهشت در جمع نظریه‌ای را مطرح کند و شما از نظریه او جانبداری نکنید یا نظریه‌اش از طرف مهمانان مورد توجه قرار نگیرد یا هردو(!) تبدیل به ضدحالی می‌شود که نظیرش را نه دیده و نه شنیده‌اید. مرد اردیبهشت هیچ‌وقت از خانه قهر نمی‌کند چون دوری از مبل راحتی جلوی تلویزیون بیشتر از هر چیز دیگری آزارش می‌دهد!

زن اردیبهشت:

او از تحمیل عقاید و قراردادهای زورکی به شدت بیزار است و طوری که حتی اگر مارتین اسکورسیزی بخواهد با زور نقش اول فیلم بعدی‌اش را به او بدهد، محال است آن را قبول کند! زن اردیبهشت از بد قولی به شدت متنفر است بنابراین بهتر است اگر با او سر ساعت 3 بعدازظهر قرار دارید رأس ساعت آنجا باشید چون حتی چند ثانیه تأخیر هم عوارض جبران‌پذیر و چه بسا دردناکی باقی می‌گذارد، بنابراین همیشه خوش قول باشید و ساعتتان را با ساعت او تنظیم کنید.
سیاره زن اردیبهشت ونوس است و قاعدتاً زنی که سیاره‌اش ونوس است باید زن زیبایی باشد مگر اینکه عامل وراثت به تاثیرات سیاره‌ای بچربد و آنرا مغلوب کند!
او از شنیدن تملق هر چند بسیار تابلو و دور از واقعیت، لذت می‌برد، بنابراین هنگام چاپلوسی از زن اردیبهشت به مرغ خیال‌تان پروبال بدهید و تا می‌توانید خالی ببندید!
اگر کسی قصد دارد برای زن متولد این ماه هدیه بخرد باید دقت کند هدیه‌ای که انتخاب می‌کند غیر کاربردی‌ترین وسیله دنیا باشد تا بتواند زن اردیبهشت را خوشحال کند. چسب مخصوص درزگیر در سفینه‌های فضایی، یکی از پیچهای باز شده برج ایفل، قیچی مخصوص بریدن صفحه‌های تیتانیوم و دستگاه تشخیص آرتروز کمر در میان بی‌مهرگان از هدایای پیشنهادی ماست که مطمئناً تأثیر معجزه‌آسایی روی او دارد.
زن متولد اردیبهشت‌ماه با اینکه در قرن 21 و عصر الکترونیک و ارتباطات و رایانه زندگی می‌کند باز هم دلش می‌خواهد مرد زندگی‌اش حتی‌الامکان یک شوالیه با زره کامل و یک لقب نیم‌متری باشد و به شیوه‌های قرون وسطایی به او ابراز عشق کند! زن اردیبهشتی علاقه زیادی به غذای خوب دارد و دلش می‌خواهد برای غذا خوردن به مکانهای جدید و متفاوت برود... خلاصه اگر همسری که می‌خواهید اختیار کنید متولد این ماه است از حالا نصف حقوق‌تان را برای رستوران رفتن کنار بگذارید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد