به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

شهریور00306

طالع بینی مصری متولدین شهریور

 متولدین شهریور، نماد: سنبله

متولدین این ماه به طور کلی افرادی خوش شانس – خوش برخورد – اهل صفا و صمیمیت – اغلب دارای صفات خوب و پسندیده – در دوستی پایدار – پایبند به قول و قرار – صادق و راستگو – خیرخواه – جذاب نیک سیرت – در امور شغلی و اجتماعی اغلب موفق و ....

متولدین دهه اول این ماه اغلب دارای روحیه‎ای خشن – سخت‎گیر – پرحرف – جدی – ستیزه‎جو – کم تحمل و بد اخلاق – در امور اقتصادی نسبتاً موفق – در مدیریت و سرپرستی کم و بیش موفق – بعضاً خسیس و تنگ نظر – در امور اجتماعی فعال – در برخورد با افراد جدی‎تر از خود عقب نشینی می‎کنند. به محض احساس ضرر، از شراکت یا دوستی صرفنظر می‎کنند.

این افراد دارای فضایلی نسبتاً خوب – طالب صلح و آرامش – علاقمند به امور هنری – در امور اقتصادی محدود – دارای یک شغل یا یک تخصص – بیشتر طالب کارهای سبک و کم زحمت و پر فایده – عموماً متخصص در امور خرید و فروش – اغلب تاجر – دلال – کارمند – واسطه و غیره – افرادی مقلد – سریع التأثیر – بعضاً دارای نیروی فوق طبیعی و تله‎پاتی و قدرت هیپنوتیزم – دارای استعداد پیش‎بینی و پیشگویی – ارائه دهنده راه‎حل‎های خوب در مسائل پیچیده – عموماً حدس آنها در امورات مختلف و بعضاً‌ در امور سیاسی و اقتصادی صحیح و درست – در حل مسائل خانوادگی توانا – دارای قدرت تطبیق با هر شرایط و محیط – از نظر عاطفی ضعیف‎اند،زیرا در تصمیم‎گیریهایشان عاطفه نقشی ندارد.

متولدین دهه دوم این ماه اغلب افراطی – تندرو – پرخاشگر – بعضاً دارای شخصیتی جدی – قاطع – سخت‎گیر – حراف – دارای جمجمه‎ای بزرگ – پیشانی قوی – بسیار حساس – دارای حافظه‎ای قوی – اغلب افرادی منطقی – باهوش – سریع‎الانتقال – حاضر جواب – عموماً‌آشنا به مسائلی فنی و تکنیکی – منظم در زندگی – مشاور در امور خانوادگی – در حل مشکلات توانا – از نظر اقتصادی خودکفا – در مسائل عاطفی فاقد جذابیت و انعطاف – اغلب ریاضا دانان، حسابدارها و کسانی که به هر طریق با حساب و حسابرسی و غیره در ارتباط باشند، از این گروه می‎باشند.

متولدین دهه سوم این ماه اغلب زود رنج – دارای عکس‎العمل سریع – نسبت به آینده کم اعتماد و به همین دلیل، بی علاقه به معاشرت – دارای نوعی احساس نگرانی درونی و ناشناخته که اغلب تا پایان عمر آنها را ترک نمی‎کند. این افراد عموماً فعال و پرکار و مشکل پسند هستند. به راحتی اقناع نمی‏شوند – در زندگی خانوادگی اغلب منفی‎گرا هستند – در امور اجتماعی محتاط و گاه ترسو هستند. اینان افرادی خودمتکی بوده و شراکت برایشان خوب نیست. این افراد اغلب تندرو بوده و برای رسیدن به هدف خود دست به هر کاری می‎زنند. از لحاظ شغلی بعضاً با بیگانگان فعالیت می‎کنند و اغلب به موازین سنتی و ملی وابستگی ندارند. این افراد بعضاً پایبند اخلاق نبوده و به مال و ثروت اهمیت زیادی می‎دهند. اغلب سیاستمداران و دیپلمات‎ها از این گروه می‎باشند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد