به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

شهریور 00406

فالخند متولد ماه شهریور


علامت طالع‌بینی شهریوری‌ها دختر باکره است. تکلیف مردهای شهریوری با این علامت کاملاً روشن است. اما توضیح این علامت در زنهای شهریوری از دست ما برنمی‌آید و به خودشان واگذار می‌کنیم. فلز شهریوری‌ها جیوه است. حتماً شما هم با ما موافقید که جیوه فلز نیست و از جایی که شهریوری‌ها جیوه را فلز می‌دانند می‌توان نتیجه گرفت اغلب بساز و بفروشهای ساختمانی که برجهای ساخته شده توسط آنها با اندک بادی فرو می‌ریزد شهریوری هستند. متولد شهریور مجرد یا متأهل را به راحتی می‌توان در میان جمع شناخت. زیرا شهریورهای مجرد حتی اگر در یک محفل عروسی هم باشند باز زیر بغلشان حداقل پنج جلد از یک رمان ده جلدی را قرار می‌دهند تا بلکه کسی جذب آنها بشود. اما متأهلین شهریوری که خرشان از پل گذشته اگر در آن عروسی باشند با لگد می‌زنند زیر بغل او و کتابها را می‌ریزند زیرا معتقدند که الان زمان شادی کردن است. ممکن است با این حرکتشان شما ناراحت بشوید ولی ایرادی ندارد چون دیگران می‌خندند! اگر روزی در خیابان کسی را دیدید که با شلوارک و زیرپوش در حال قدم زدن است بدانید که او قطعاً یک شهریوری است و چون شهریوری‌ها به ظاهرشان خیلی اهمیت می‌دهند پس نتیجتاً او آن روز لباس تمیز و اطو کشیده نداشته و تنها لباس تمیز و اطوکشیده‌اش همان زیرپوش و شلوارک بوده است!


مرد متولد شهریور:
از همین اول بگویم که اگر تشنه رویاهای رمانتیک و عشقهایی چه سطحی؛ چه عمیق هستید بی‌خودی به مرد شهریور دل نبندید، زیرا آبی گیرتان نمی‌آید و از تشنگی هلاک می‌شوید، عشقهایی که به صورت قول و قرارهای عاشقانه، و با سوز و آه شاعرانه جلوه‌گر شوند نه تنها بر مرد شهریوری تأثیر نمی‌گذارند بلکه باعث وحشت او شده و با اولین اتوبوس یا قطار از شهر می‌گریزد. هواپیما را انتخاب نمی‌کند چون خیلی گران است مگر اینکه بلیت قطار و اتوبوس گیرش نیاید. مرد متولد شهریور استعداد فوق‌العاده‌ای در زمینه بازیگری دارد. پس اگر روزی به خانه آمدید و دیدید شوهر شهریوری‌تان غش کرده و از دهانش کف بیرون می‌آید و دارد همین جور می‌لرزد قبل از اینکه شماره تلفن اورژانس را بگیرید، تحقیق کنید ببینید آیا او در یک چنین لحظه‌ای با کسی قول و قراری نداشته است. زیرا ممکن است داشته باشد و چون به هر دلیلی نتوانسته است به قول و قرارش عمل کند خودش را به غش زده باشد. اگر مرد شهریوری شما روزی به خانه آمد و یک لنگه کفش به شما هدیه داد ناراحت نشوید بلکه خوشحال شوید. زیرا او در آن لحظه در اوج عشق نسبت به شما به سر می‌برد و با این حرکت نمادین می‌خواهد بگوید تو برای من مثل سیندرلا هستی.
پدرهای شهریوری معمولاً فرزندانشان را لوس نمی‌کنند پس اگر روزی با بچه لوس یک مرد شهریوری مواجه شدید بدانید که قطعاًکار مادرش بوده است.


زن متولد شهریور:
زنهای متولد شهریور هیچ وقت پولشان را صرف این نمی‌کنند که دماغشان را بدهند برود بالا، زیرا از همان ابتدای تولد دماغشان بالا است. منتها قطعاً باید بروند دکتر و پولشان را صرف این بکنند که دماغشان را بدهند بیاید پایین چون زیادی بالا است. قبل از ملاقات با زن متولد شهریور از نوک پا تا مغز سرتان را با خط‌کش اندازه‌گیری بکنید و هر ده سانت از بدنتان را یک نوع عطر بزنید.
زیرا آنها به بی‌بویی و خصوصاً بدبویی حساسند و دلشان می‌شکند. او به راحتی تسلیم توهمات پوچ و بی‌پایه و اساس نمی‌شود پس بهتر است به جای اینکه بنشینید و برای او از جایگاهتان در آینده ادبی جهان بگویید و یا اینکه بگویید مربیان سابق تیم ملی فوتبال حق شما را خورده‌اند وگرنه شما الان از مشهورترین فوتبالیستهای دنیا محسوب می‌شدید و یا اینکه اذعان کنید اگر مادرتان اجازه می‌داد که شما از همان ابتدا لباستان را خودتان اطو بکشید الان از بزرگ‌ترین اطوکارهای خاورمیانه بودید، بلند شده و مثل آدم، صبح علی‌الطلوع بروید سر کار و بوق سگ هم برگردید به منزلتان.


بیماریهای متولد شهریور
متولدین شهریور هم مثل متولدین سایر ماهها بالاخره یک روزی می‌میرند. ولی آنها تا قبل از مرگشان به‌طور شگفت‌انگیزی از سلامت کامل برخوردارند. مثلاً ممکن است آنها در حالی که دارند در یک دانشکده پزشکی از راههای جلوگیری از سکته قلبی صحبت می‌کنند سکته کرده، بمیرند. آنها معمولاً اهل پیشگیری هستند. به طوری که اغلب شهریوری‌ها یا دکتر می‌شوند و یا صاحب یک داروخانه تا اگر کوچک‌ترین مریضی بر آنها مستولی شد خودشان بتوانند خودشان را درمان کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد