به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

بهمن 00311

طالع بینی مصری متولدین بهمن

 متولدین بهمن، نماد: دلو

متولدین دهه اول این ماه، عموماً تندرو – ستیزه‎گر و بعضاً عکس‎العملی ناشناخته دارند. جایی که می‎بایستی عصبانی شوند، ساکت می‎مانند و در وقت سکوت، ممکن است واکنش غیر عادی نشان دهند. این افرائ در تربیت فرزندان کوشا – از نظر خودی بداخلاق، ولی از نظر دیگران خوش اخلاق جلوه می‎کنند. اینان سخاوتمند – با گذشت – مذهبی – پای‎بند به احکام و مبانی اخلاقی خانواده – عموماً دارای ثبات شغلی و شخصیتی – بعضاً دارای مصونیبت ذاتی نسبت به بیماریها – دارای طول عمر – در مقابله با خطرات نوعی غانرژی و قدرت در خود احساس می‎کنند، اما با این حال تحمل آنها در مواجهه با مشکلات و در مواقع بحرانی محدود می‎باشد. این افراد گاه دچار افسردگی و اضطراب می‎شوند – در شرایط مناسب و هدایت درست، فضایل انسانی عالی در آنها تثویت و شکوفا می‎شود- این افراد عموماً پرتلاش و زحمتکش هستند – اینان سرپرستان خوبی برای همسر و فرزندان خود می‎باشند – اغلب علاقمند به طبیعت و سیر و سفر هستند – اینان طرفدار ثبات شغلی – علاقمند به زندگی جمعی و پذیرش مسئولیت‎های سنگین می‎باشند.

این افرائ عموماً از نوعی تعصب قومی و فامیلی برخوردار می‎باشند. چنانچه شکست بزرگی بر آنها تحمیل شود، بدترین جنبه شخصیتی آنان ظاهر می‎شود – متولدین این دهه عموماً کنجکاو – تیزبین – تا حدی سهل انگار – اهل سرفه جویی و پس‎انداز – اماده انجام هر کار – بعضاً چند شغلی – عموماً دارای روحیه‎ای شاد و امدیوار – افرادی مردم‎دار – کمتر دهن‎بین و تلقین‎پذیر – گاه تک رو و یکدنده – اغلب افرائی قابل اعتماد و امانتدار – بعضاً طرفدار دروغ مصلحت‎آمیز – در عین اجتماعی بودن، گاه طالب تنهایی و انزوا طلب – عموماً د رحل مشکلات خود و خانواده موفق .

مشاغل موافق متولدین این دهه عموماً مدیریت در امور شغلی و اداری – صنعت کشاورزی و دامداری – وکالت – مشاور امور مالی – نمایندگی – واسطه‎گی و غیره می‎باشد .

متولدین دهه دوم این ماه عموماً زود رنج – احساساتی – در امور خانوادگی خوش اخلاق و دارای مدیریت خوب – گاه مدمدمی مزاج و لجباز – عموماً کم حرفل – اغلب بد گمان – در قضاوت عجول – افرادی وطن‎پرست و در مواقع جنگ، کارساز – بعضاً ظاهربین و تلقین‎پذیر – نفع طلب – باهوش و زیرک – در خانواده دارای رفتاری شغلی و اقتصادی فعال – در اغلب امور محتاط – در کار خرید و فروش موفق – در امور اجتماعی فعال، اما غیر ثابت – واکنش آنها در مقابله با مسائل و مشکلات کند، اما در وقت لزوم تند و افراطی – ذاتاً افرادی خوددار و تودار – از لحاظ عاطفی متغیر – بعضاً دارای افکار و ایده‎های خوب، اما در اجرای آنها کمتر موفق .

مشاغل موافق برای این افراد، نظامی‎گری – پلیسی – تجارت خارجی – امور سیاسی – امور مالی و دفتر – حسابداری و حسابرسی و.... می‎باشد.

متولدین دهه سوم این ماه از نظر روحی و جسمی مقاوم – دارای خصلت‏های وراثتی – در ظاهر آرام و صبور و با حوصله، در باطن نا آرام و متلاطم، خودخور و تودار – عموماً گوشه‎گیر – مختاط و گریزان از نوآوری – مصلحت اندیش – در امور خانوادگی با حس مسئولیت و دارای رفتار منطقی – فردی عاطفی و متعصب – اهل معاشرت و دوستی، اما بیشتر در چارچوب خانوادگی و فامیلی – پرتلاش و پرانرژی اما زود خسته می‎شوند – زود منفعل و زود آرام می‎شوند – به دلیل داشتن طالعع خوب، عموماً به اهداف و خواسته‎های خود می‎رسند – اغلب در امور مای و اقتصادی، استعداد خوبی از خود نشان می‏دهند – دارای افکار و اندیشه‎های خوبی هستند، اما بیشتر در چارچوب تئوری می‎مانند و کمتر به آنها عمل می‎کنند – این افراد عموماً طالب نظم و انضباط بوده، اهل کار و فعالیت و امیدوار به آینده می‎باشند – در امور خانوادگی نیز صبر و حوصله خوبی از خود نشان می‏دهند – قدرت همسویی و تطبیق با هر شرایط را دارند – اغلب در جایی که منافع آنان ایجاب کند، افکار و عقیده خود را تغییر می‏دهند – عموماً به پوشش ظاهری، خوراک و پاکیزگی محل زندگی خود اهمیت می‎دهند – در جمع خانواده افرادی صمیمی و با محبت هستند – معمولاً در مسائل خانوادگی اهل شور و مشورت هستند – عموماً طالب ثبات شغلی بوده ولی گاه تغییر شغل می‎دهند – این افراد عموماً پایبند آداب و رسوم گذشته بود و از لحاظ اقتصادی موقعیتی متوسط دارند – اینان به مهمانی و تفریح علاقمند بوده گاه حراف و دهن بین هستند – عموماً نوعی حس خودبینی و شهوت پرستی در آنها دیده می‎شود – اغلب اهل معاشرت با هر قشری هستند – بعضاً ظاهری جذاب دارند – اینان اهل دروغ مصلحت‎آمیز بوده و مشاور خوبی برای دوستان و نزدیکان می‎باشند – این افراد به طبیعت و زیبایی‎های آن علاقمند بوده اهل سیر و سفر هستند – از صفات خوب آنان شوخ طبعی و بذله‎گویی است – این افراد عموماً مهربان – بخشنده – دارای قوه تشخیص خوب – خود متکی – واقع بین – بعضاً دارای رفتاری ایمانی و عرفتی – طرفدار محرومین و مظلومین هستند.

مشاغل مناسب برای اینان: امور سیاسی – روحانی – مربی‎گری – امور مالی و اقتصاد – امور نظامی و اطلاعاتی – کارمند دفتری – امورات مذهبی – کار در مراکز خیریه و.... می‎باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد