به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

آذر 00409

فالخند متولد ماه آذر


علامت طالع‌بینی متولدین ماه آذر قوس یا همان کمان است. اگر داشتید کنار یک دره برای خودتان راه می‌رفتید و به یکباره احساس کردید که دستی به پشت شما اصابت کرد به طوری که به داخل دره پرت شدید، در همان مسیر بین زمین و آسمان با موبایل با یکی از اعضای خانواده‌تان تماس گرفته و بگویید که از فرد مربوطه به دلیل قتل شما شکایت نکنند چرا که قاتل شما یک آذری بوده و با آن حرکت می‌خواسته به شما بگوید که چقدر این بلوز یقه اسکی به شما می‌آید! اغلب آذری‌ها معمولاً در طول روز به طور متوسط هفت یا هشت بار داخل جوی آب، چاله و سوراخ می‌افتند و دلیلش هم اینکه آنها در موقع راه رفتن قاطعانه به طرف جلو گام برداشته و سرشان را بالا نگه می‌دارند.
طرز صحبت کردن متولدین آذر اگر خارجی نباشند فارسی است! منتهی از زبان فارسی فقط کلماتی را که به رک‌گویی و صراحت منتهی می‌شود بلدند. لازم به ذکر است که هنوز مشخص نشده که آذری‌ها در محاوراتی که به رک‌گویی و صراحت منتهی نمی‌شود با چه زبانی صحبت می‌کنند. اگر تاریخ احزاب چریکی را مرور بکنید متوجه می‌شوید که اغلب احزابی که به سرعت توسط ماموران امنیتی متلاشی شدند به دلیل حضور زیاد متولدین این ماه در آن حزب بوده زیرا آذری‌ها خیلی رازدار نیستند و آن چیزی که در ذهنشان می‌گذرد فوراً به زبان می‌آورند.
از افراد شاخص متولد این ماه می‌توان به آرش کمانگیر، زورو و رستم اشاره کرد البته همان‌طور که می‌دانید این دو مورد آخر با شمشیر مبارزه می‌کردند نه کمان. دلیلش هم این است که اینها در دوره زمین‌شناسی سوم خلق شده‌اند و در این دوره شمشیر ابزار مدرن و کمان ابزار سنتی محسوب می‌شده است!
 

مرد متولد آذر
می‌خواهیم شما را نسبت به این مرد ناامید کنیم ولی حقیقت این است که مرد متولد آذر عادتهای عجیب و غریبی دارد. مثلاً ممکن است بعد از ازدواج با شما به این مقوله عادت کرده و چندین بار دیگر هم ازدواج بکند! و یا به دلیل اینکه به کار کردن در نیمه‌های شب عادت دارد کف اتاقش را که سقف همسایه طبقه پایین محسوب می‌شود به وسیله کلنگ خراب کرده و همان موقع از نو سرامیک بکند. مرد متولد آذر بسیار بلندپرواز است به طوری که ممکن است برود روی کوه دماوند و خودش را رها کرده و پرواز بکند! سعی کنید هیچ وقت عاشق یک مرد آذری نشوید زیرا اگر منزل شما در حوالی کوه دماوند باشد او حتی حاضر نیست برای دیدن شما با ماشین هم به آنجا بیاید چه برسد به اینکه بخواهد کوه دماوند را با تیشه فرهاد خراب کند و خودش را به شما برساند.
اگر اصرار به ازدواج با مرد آذرماهی دارید سعی کنید با یک مرد آذری خارجی ازدواج کنید. دلیلش این است که مرد آذری خارجی به شدت شیفته ورزش فوتبال است و دوست دارد برای رفتن به استادیوم شما هم همراه او باشید و از آنجایی که در ایران حضور زنها در استادیوم ممنوع است این ممنوعیت در درازمدت زندگی شما را سرد خواهد کرد.


زنهای متولد آذر
زنهای متولد آذر از اتفاقات بیرون از خانواده بیشتر از اتفاقات درون خانواده اطلاع دارند. مثلاً ممکن است زن متولد آذر به خواهرش که برای شام به خانه آنها آمده بگوید: پس چرا شوهرت را نیاوردی و این در حالی است که خواهر او مدتی است با شوهرش متارکه کرده است! یک زن آذری را می‌شناسم که بعدازظهر یک روز زنگ زده بود به شوهرش و گفته بود: عزیزم شب مهمان داریم لطفاً میوه فراموشت نشود و شوهرش جواب داده بود: لطفاً بگو که بابا جانت برای میوه بخرد، چون ما شش ماه است که از هم جدا شده‌ایم!

اگر می‌خواهید با یک زن آذری ازدواج کنید، از همان صبح علی‌الطلوع روز خواستگاری بروید و روزی پنج دقیقه ورزش بکنید زیرا زن آذری شما از دو چیز بیزار است اول مرد و دوم مرد ضعیف. البته در نظر داشته باشید که بیشتر از پنج دقیقه هم ورزش نکنید زیرا اگر شما به‌عنوان شوهر او در برنامه قوی‌ترین مردان ایران هم مقام اول را کسب بکنید ولی در مقابل غذای شور اعتراض نکنید، او این عدم اعتراض شما را ضعفی عمیق تلقی کرده و طلاقش را می‌گیرد. از ویژگیهای دیگر زن متولد آذر شلختگی اوست. در توضیح شلختگی زنهای این ماه همین قدر کافیست که بدانید آنها معمولاً ظرفهای کثیف را در یخچال و باقی‌مانده غذا را در آشپزخانه می‌گذارند! اگر یک زن آذری به شما گفت که عاشقتان شده همان الساعه غش نکنید زیرا عشق این زنها مثل گل لاله عباسی است و فقط شبها باز می‌شود و روز بعد که بسته شد دیگر برای همیشه بسته می‌ماند.


بیماریهای متولد آذر
شایع‌ترین بیماریها در نزد متولدین آذر بیماری پرحرفی است. آذریها معمولاً از سخت‌ترین سرطانها جان سالم به در می‌برند و سکته پنجم هم نمی‌تواند آنها را از پا دربیاورد ولی در اثر بیماری پرحرفی دهانشان کف کرده، نفس کم می‌آورند و از دنیا می‌روند. یکی دیگر از بیماریهایی که به صورت ویروس در هوا پخش می‌شود و بیشتر آذری‌ها را مبتلا می‌کند بیماری بدقولی است. آنها آن قدر بدقولی می‌کنند که بالاخره فرد ایستاده در سر قرار کلافه شده و با یک تکه چوب می‌زند توی سر آنها به طوری که همان لحظه ضربه مغزی شده و از دنیا می‌روند!
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد