به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

بهمن 00411

فالخند متولد ماه بهمن


علامت طالع‌بینی شما دلو است. به همین دلیل اغلب متولدین بهمن در زمانهای گذشته سقا بوده‌اند و الان هم لوله‌کش هستند. فلز شما اورانیوم است و این قضیه تا حدود بسیار زیادی زندگی را برای شما سخت می‌کند زیرا اگر در کشور خودتان زندگی بکنید سازمان جهانی انرژی اتمی دولتمردان کشورتان را متهم به نگهداری و غنی‌سازی اورانیوم می‌کنند و اگر از کشور خودتان هم بروید- مثلاً به اروپا و یا آمریکا- بلافاصله شما را گرفته و به سازمان مربوطه تحویل داده و غنی‌تان می‌کنند! عنصر شما خاک است و این نشان می‌دهد که شما قطعاً یا از خاکتان متنفرید، یا به خاکتان وابسته‌اید و یا هیچ کدام. اما نکته مهم این است که برخلاف عنصرتان اصلاً خاکی نیستید، این را لباسهای اتوکشیده و مرتب و بدون لکتان می‌گوید! متولدین بهمن احساس می‌کنند که خیلی با بقیه فرق می‌کنند. این افراد برای نشان دادن این تفاوت دست به رفتارهای عجیب غریب می‌زنند. به خاطر همین تا وقتی زنده‌اند مردم به آنها می‌گویند دیوانه ولی بعد از مرگ معروف می‌شوند (نمونه‌اش همین صادق هدایت خودمان که متولد بهمن ماه بود و وقتی بوف کور را نوشت 200 نسخه بیشتر نتوانست بفروشد!).
اغلب بهمنی‌ها سیاستمدار می‌شوند، به این دلیل که میل زیادی به خراب کردن دارند. البته خودشان معتقدند که دارند دگرگون می‌کنند. اگر شما روزی یک برج ساز شدید و برجتان به دستور شهردار خراب شد، مطمئن باشید که آن شهردار قطعاً یک بهمنی است و اصلاً این ماجرا را از او به دل نگیرید زیرا بهمنی‌ها علاوه بر اینکه آدمهای دلسوزی هستند فکر می‌کنند که جهان را باید از نو ساخت!


مرد متولد بهمن

مردهای متولد بهمن قدشان دو متر و هشتاد سانت است (نه کمتر و نه بیشتر). مردهای بهمنی اگر چه لاغر و نحیف هستند ولی دارای جسمی نیرومند بوده و حتی ممکن است با تلاش و پشتکار حسین رضازاده هم بشوند! اگر مردی را در خیابان دیدید که حالت تهاجمی به خود گرفته و دارد با خودش صحبت می‌کند فکر نکنید دیوانه است و با خاطری آسوده از کنارش عبور کنید. او قطعاً یک مرد بهمنی است که در چالش با دنیای سنتی و مدرن قرار گرفته و از خودش می‌پرسد: دنیا را با ابزار مدرن مثل بولدوزر دگرگون کنم یا با بیل و کلنگ سنتی؟!
اگر مرد بهمن را دیدید که دچار عشق شده است بدانید که دارد تظاهر می‌کند. زیرا مرد بهمنی نمی‌تواند عاشق بشود. آن چیزی که در مرد بهمنی حرکت می‌کند عشق نیست و اصولاً نمی‌تواند درگیر یک پدیده ملموس بشود.
برای تصاحب یک مرد بهمنی شما باید رازآلود، پنهان‌ و سربسته باشید. برای یک مرد بهمنی هیچ چیز اغواکننده‌تر از یک بسته‌ نیست که رویش برچسب خورده باشد: «دست نزنید، خطر مرگ!»


زن بهمنی
او به همه تعلق دارد و در عین حال به هیچ‌کس پایبند نیست. زن متولد بهمن معمولاً به شریک زندگی‌اش شک نکرده و در رفتار او کنجکاوی نمی‌کند. او هیچ وقت با شرکت همسرش برای نصف روز دیر کردن تماس نمی‌گیرد. به دنبال لکه‌های قرمز روی دستمال و کت وی نمی‌گردد و لباسهایش را وارسی نمی‌کند، به همین دلیل است که زنهای بهمنی در نزد مردها از جایگاه رفیعی برخوردار هستند! زن متولد بهمن خیلی به ظاهر خودش اهمیت می‌دهد ولی نتیجه‌اش معلوم نیست! زن بهمنی عاشق پرداختن به امور تجاری، اقتصادی و مالی است و پتانسیل ریسک دست زدن به معامله‌های بزرگ را دارد؛ البته ما هنوز در اسناد و اوراق خورشیدی به نام زن متولد بهمنی که میلیاردر شده باشد برنخورده‌ایم.
زن بهمنی در عقیده‌اش پایدار نیست. ممکن است وجود پله‌ای را که به وسیله برق شما را به بالا می‌برد مورد تمسخر قرار دهد و بگوید چنین چیزی ممکن نیست اما چیزی نگذرد که داستانی برایتان تعریف کند از جنهایی که هر روز صبح کنار پنجره می‌نشینند!


بیماریهای متولدین بهمن ماه

اگر تخته کنار دستتان است حتماً دو – سه بار به تخته بکوبید چون بهمنی‌ها زیاد بیماری ندارند و علت مرگ اغلبشان معمولاً نامعلوم باقی می‌ماند. تنها بیماری آنها به دستگاه جریان خونشان مربوط می‌شود. یعنی اینکه بهمنی‌ها یا خیلی زود خونشان به جوش می‌آید یا خیلی خونسرد هستند. که این نوع دوم برای بهمنی‌ها خیلی خطرناک است زیرا ممکن است خونشان از سردی زیاد به انجماد برسد و در اثر تصلب شرائین از دنیا بروند!


متولدین بهمن با چه ماهی ازدواج کنند و با چه ماهی ازدواج نکنند

اصولاً متولدین بهمن ماه دست به ازدواجشان خوب است اما از آنجا که دائماً در فکر تغییر و تحول جهان، ایده‌های جدید اقتصادی، کن‌فیکون کردن اساس هستی و کشف جدیدترین راههای گرفتن آب پرتقال بدون استفاده از نیروی دست هستند، میزان دوام ازدواجشان به درصد صبر و تحمل موجود در ماه مقابلشان بستگی دارد. ماه آینده با معرفی خصوصیات ماههای دیگر بردبارترین ماه خورشیدی شناخته خواهد شد و متولدین بهمن می‌توانند زوج مناسب خود را انتخاب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد