به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

خرداد 00403

فالخند متولد ماه خرداد

مرد متولد خرداد
مرد متولد خرداد در برج دوپیکر به‌ دنیا آمده و به‌ همین دلیل هم دارای شخصیتی دوگانه است و هم احتمال دو زنه بودنش ببیشتر از مردهای متولد شده در سایر ماههای سال است.
شخصیت دوگانه مرد خردادی خیلی وقتها ممکن است باعث تعجب و حیرت اطرافیان شود تا آنجا که حتی... اصلاً به خاطره یکی از دوستانم در این‌باره توجه کنید:
ما یک همکار خردادی داشتیم که بسیار سحر‌خیز بود و از ریختن شکر در چای به‌شدت متنفر بود. اما یک روز صبح در کمال ناباوری پس از آنکه با یک ساعت‌و‌نیم تأخیر سرکار حاضر شد به آبدارچی سفارش چای شیرین داد! من که فکر نمی‌کردم او تا این حد دوشخصیتی باشد ازش پرسیدم: «هی اسفندیار تو یه خردادی اصیل و به تمام معنایی!»
اما اسفندیار گفت: اسمش اسفندیار نیست و در ماه خرداد هم متولد نشده و تازه از امروز به بخش ما منتقل شده... هر چند که او هنوز اصرار می‌کند اسفندیار نیست ولی من که این خردادیهای دو شخصیتی آب زیر‌کاه را می‌شناسم!»
مرد متولد خردادماه ممکن است هرلحظه افکار، عقاید و نظرهای کلی و جزئی‌اش را در مورد زندگی عوض کند و در مواردی دیده شده که یک مرد خردادی صبح رئیس یک شرکت، ظهر منشی شرکت و عصر آبدارچی همان شرکت بوده!
مرد متولد این ماه برخلاف آنچه به‌نظر می‌رسد بسیار ثابت‌قدم است و در مدتی که هنوز نظرش عوض نشده روی نظرش پافشاری عجیبی می‌کند ولی خوب،‌ با پیدا شدن سروکله یک نظریه تازه این پافشاری و ثابت‌قدمی به نظریه تازه‌تر منتقل می‌شود!
از طرف مرد خردادی سفره دلش را برای هرکسی باز نمی‌کند و به‌همین دلیل وعده‌های سرسفره‌ای مسؤولان هیچ‌وقت توجه او را جلب نمی‌کند!
مرد متولد خردادماه اگر نتواند به دلیل پاره‌ای مشکلات دو تا زن بگیرد، سعی می‌کند این دوگانگی را در جنبه‌های دیگر زندگی‌اش به‌کار ببندد و مثلاً دو تا ماشین، دو تا سنگ ‌پا و لیف، دو تا گوشی موبایل و دو تا خانه برای خودش جفت و جور کند.
او دوستان قدیمی را با پیدا شدن دوستان تازه فراموش می‌کند و خوبی ماجرا این است که می‌توانید در طول چند سال چند‌بار با او دوست شوید و او هر بار خیال می‌کند بار اولی است که با شما آشنا می‌شود و از این بابت یک‌ عالمه تحویل‌تان می‌گیرد!


زن متولد خرداد
سیاره زن متولد این ماه مرکوری است و به‌همین دلیل (یا دلایل دیگر!) همواره غیرقابل پش‌بینی است. یعنی ممکن است مردی که فکر می‌کند زن متولد این ماه را به‌دست‌ آورده ناگهان در برابر واقعیتی قرار بگیرد که به‌طور غیر قابل پیش‌بینی سرکار بوده و یک نفر دیگر دختر مورد علاقه‌اش را به‌دست‌آورده!
زن متولد خردادماه شوخ‌طبع است ولی احتمال طنزپرداز شدنش چندان زیاد نیست! او تفریح را به‌شدت دوست دارد و بعید نیست ناگهان به شیوه کمدیهای‌ صامت بزن و بکوبی یک کیک پای‌سیب به طرف صورتتان پرتاب کند!
از دیگر مشخصه‌های زن متولد خرداد این است که اصولاً خیلی نمی‌شود درباره ماه تولد و خصوصیات اخلاقی مربوطه‌اش طنز نوشت. والسلام!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد