به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

اسفند 00412

فالخند متولد ماه اسفند


اینکه شما به آب‌تنی کردن و خوردن انواع و اقسام آبها خیلی علاقه‌مند هستید، دلیلش تولد شما در ماه اسفند با علامت طالع‌بینی ماهی است. البته پیشنهاد ما به تمام طالع‌بینها، فالگیرها، کف‌بینها و نویسندگان امور این چنینی، این است که علامت طالع‌بینی اسفندی‌ها را از ماهی به خروس تغییر دهند زیرا اینها به دلیل انتخاب آخرین ماه سال برای زاییده شدن، بیشتر خروسهای بی‌محل هستند زیرا آدم وقت‌شناس زمانی را که همه درگیر امور شب عید هستند را برای به دنیا آمدن انتخاب نمی‌کند!
فلز شما قلع است همان‌طور که می‌دانید این فلز هیچ‌گاه زنگ نمی‌زند و از همین رو قلع را روی بعضی چیزها می‌خوابانند تا محفوظ بماند! (اینکه این خصوصیت چقدر به شما مربوط است، به ما ربطی نداره!). ضمناً به دلیل نرمی که خصوصیت بارز فلز قلع است، شما را نمی‌توان زیاد این طرف- آن طرف کشید زیرا روحتان شکننده و لطیف است و زود از هم وا می‌رود.
عنصر شما باد است و این نشان می‌دهد که شما ثبات ندارید و باد شما را به هر طرف که بخواهد می‌برد. از همین رو می‌توان عباس کیارستمی را به دلیل ساخت فیلمی با عنوان «باد ما را با خود خواهد برد» یک اسفندی نامید که خودش به خصوصیتش معترف است و شاید به دلیل همین اعتراف است که او را فیلمساز جسور می‌نامند! اگر به هر دلیل به سیاست علاقه‌مند شدید توصیه می‌شود که بیخودی عمر خودتان را در احزاب گوناگون تلف نکنید و بروید در همان حزب باد به امور سیاسی بپردازید.
اسفندی‌های عزیز! بلند شده و بروید پی کارتان و بیخودی هم لاف دنیاگریزی نزنید. آن چیزی که شما را به گریز واداشته است دنیا نیست، کار کردن است! البته این آشکار است که ماهی‌ها توجیه‌گران خوبی هستند و برای هر کاری حتی کار نکردن دلیلی به ظاهر قانع‌کننده دارند. اگر روزی از دانشکده به خوابگاه آمدید و متوجه شدید دوست اسفندی شما روی کاناپه لم داده و از چهارصد برگ پایان‌نامه شما که فقط یک نسخه از روی دارید، سیصد و نود و نه برگ آن را (چون برگ آخر دست خودتان مانده) داخل شومینه انداخته تا از سرمای خوابگاه بکاهد، اصلاً به او خرده نگیرید و از او در مورد این کارش سؤالی نکنید زیرا آنچنان دلایل محکمی برای شما می‌آورد که مجبور می‌شوید آن برگ آخر را هم با دست خودتان در شومینه بیندازید تا او و خوابگاه گرم بشوند!


بیماریهای متولدین اسفندماه
اسفندی‌ها خیلی دلشان می‌خواهد فکر کنند که تا ابد زنده هستند و در راستای همین تفکر برای بیمارهایشان ارزشی قائل نیستند. آنها معمولاً پاره‌گی (جراحت سابق!) مویرگ، رگ، بالای ابرو، زیرچشم، شکم و جاهای دیگرشان را جدی نمی‌گیرند و تصور می‌کنند که هیچ بیماری نمی‌تواند بر آنها فایق آید.
اما اگر سر سفره و یا پشت میز یک رستوران شیک در حال غذا خوردن با یک اسفندی بودید و او در لحظات اوج غذا دماغش را در دستمالی فین کرد، اصلاً احساس بدی پیدا نکنید و با سعه‌صدر خوردن غذایتان را ادامه بدهید زیرا اسفندی‌ها در چله تابستان هم سرماخوردگی و آنفولانزا می‌گیرند. آنها در رستوان که هیچ، در مراسم خواستگاری هم درست زمانی که مادرزن و یا مادرشوهرشان با آنها در حال گفتگو است، بی‌محابا دماغشان را که پشت لب بالایی آویزان شده پاک می‌کنند تا ثابت کنند که ابداً سرما نخورده‌اند که احتیاجی به دستمال داشته باشند.

مرد متولد اسفند
از اینکه می‌خواهید با یک مرد اسفندی ازدواج کنید به شما تبریک می‌گوییم و به شما توصیه می‌کنیم دختر و پسر فرقی نمی‌کند، دو تا بچه کافیه!
مردهای متولد اسفند یک مقداری بی‌جنبه هستند، مثلاً ممکن است به اینکه شما در گرفتن پنچری ماشین به او کمک نکرده‌اید و او همان لحظه فقط به اعتراض بسنده کرده و شما را کتک نزده! مباهات کند و این امر را در خودش یک برجستگی تلقی کرده و از روی بی‌جنبگی تا سالیان سال توی سرتان بزند!

زن متولد اسفند
اگر در خیابان زنی را دیدید که خیلی سریع جذب وی شدید بدانید که او یک زن اسفندی است. با وجود تمام جذابیتهایی که یک زن اسفندی می‌تواند داشته باشد، نباید فراموش کرد که آنها از دماغهایی سرپایین برخوردارند و این ممکن است که به خودی خود بد نباشد ولی اشکالش این است که مد نیست! بنابراین توصیه می‌شود که زنان متولد اسفند به اولین دکتر محلشان مراجعه کرده و دماغشان را بدهند برود بالا وگرنه قطعاً روی دست پدرشان خواند ماند! اگر شما می‌خواهید با یک زن اسفندی ازدواج کنید، ولی از شانه‌های پهن و ستبری برخوردار نیستید، بروید و هر طور که شده برخوردار شوید زیرا ممکن است که زن اسفندی با وجودی که احساس استقلال می‌کند، روزی بخواهد و بیاید به شانه‌های شما تکیه بدهد تا به شما بفهماند که به حمایت شما احتیاج دارد.


متولدین اسفند با چه ماهی ازدواج کنند یا نکنند
متولدین اسفند آزادند که با هر ماهی که دوست دارند ازدواج کنند (یا نکنند!) اما حتماً لازم است که قبل از ازدواج به شریک مقابلشان توصیه کنند که کتابهایی در مورد رفتار و خصوصیات انواع آبزیان مطالعه کنند چون متولدین اسفند در طی یک ماه خورشیدی، گاه مثل کوسه درنده هستند، روزهایی مثل لاک‌پشت در لاک خود فرو می‌روند و زمانی مثل عروس دریایی لطیف و مهربان می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد