به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

خردا 00303

طالع بینی مصری متولدین خرداد

 متولدین خرداد، نماد: جوزا

متولدین این ماه، به خصوص متولدین دهه اول این ماه، عموماً افرادی سخت کوش – با اراده – دارای پشتکار – در امور اقتصادی و خانوادگی کم و بیش موفق – اغلب دمدمی مزاج – بی‎ثبات در تصمیم‎گیری می‎باشند. از لحاظ فیزیکی افرادی سالم، دارای استخوان‎بندی محکم، چهره‎ای خوب، دارای چشمانی روشن و پوستی نسبتاً تیره هستند.

متولدین این دهه اغلب میانه‎رو – در افکار و ایده‎های شخصی خود متعصب – خوش شانس – خوش برخورد – در زندگی زناشویی موفق – تا حدی منزوی – با عمری متوسط و عاقبت به خیر، خواهند بود. ازدواج یا شراکت این افراد با متولدین فروردین ماه توصیه می‎شود.

این افراد از لحاظ اقتصادی فعال، دارای مشاغل متحرک، سیر و سفر از لحاظ زندگی و مسکن غیر ثابت و اغلب مهاجر می‎باشند. اینان افرادی تندخو – تندرو – سخت‎گیر – علاقمند به طبیعت وزیبایی – احساساتی و متغیر – و اغلب در رشته‎های مختلف هنری فعالیت دارند. اینان اغلب افرادی ولخرج – از نظر خانوادگی عاطفی و احساساتی بوده و بعضاً طالب تعدد زوج می‎باشند.

متولدین دهه دوم این ماه طالع سعد دارند و در سرنوشت آنها مال و ثروت دیده می‎شود. صنعت دامداری مواد غذایی موافق طبع آنها بوده و اینان اغلب طالب زندگی در طبیعت و روستاها هستند. این افراد از لحاظ خانوادگی مسئولیت‎پذیر بوده به اداب و رسوم پایبند می‎باشند. اینان افرادی شهرت طلب و شهوت پرست بوده در اجرای نیات و خواسته‎های خود، کم و بیش موفق می‎باشند.

این افراد به علت شنت‎رایی و کهنه پرستی، گاه با شکست مواجه می‎شوند. زیرا با هر پدیده نویی مخالف می‎باشند. با این وجود اغلب این افراد عاقبت به خیر بوده و در زندگی با شانس و موقعیت‎ها خوبی مواجه می‎شوند. اینان عموماً افرادی عاطفی و خانواده دوست و رفیق باز بوده به طبیعت، کوه و دشت، سبزیهای خوراکی، و رنگ سبز علاقمند می‎باشند. این افراد بیشتر به شغل‎های پر دردسر روی می‎آورند. آنان از لحاظ جسمی و روحی و همین طور موقعیت اجتماعی و اقتصادی، وضعی متوسط دارند. اگر چه بعضاً شانس و موقعیت‎های خوی به دست می‎آورند. آنها در برخورد با افراد میانه‎رو تا حدی جدی می‎باشند و از مدیریت نسبتاً خوبی در خانواده برخوردار هستند. عموماً مرگ و میز فامیل، تأثیر عمیقی بر روحیه آنان می‎گذارد .

متولدین دهه سوم این ماه، افرادی خوشرو – حراف – دارای طبعی بلند – بزرگ منش – عصبی مزاج – تندخو – افراطی – علاقمند به کشاورزی و دامداری و صنعت وابسته به امور عمرانی و ساختمانی – معماری – مهندسی – جاده‎سازی و سدسازی – پیمانکار و شاغل در امور بازرگانی – دیپلمات و زرگر و صراف و آهنگر و... اغلب در شغل خود متخصص و کارآمد می‎باشند.

این افراد عموماً در زندگی خانوادگی و زناشویی موفق، دارای همسر و فرزندانی خوب – از نظر مالی و اقتصادی اغلب دارای شرایطی متوسط – در رفع مشکلات توانا – در رسیدن به خواسته‎ها با تلاش فردی موفق – عموماً دارای مشاغل آزاد و سیار – بعضاً گرفتار یک بیماری مزمن و پایا – علاقمند به سفرهای اقتصادی و سیاحتی – باهوش – زرنگ و زیرک – مردمدار – در معاشرت با افراد، دمدمی مزاج – در عین حال افرادی صمیمی و صادق و رک‎گو هستند.

زنان متولد این ماه اغلب عصبی و تندخو – گاه منطقی و گاهی عاطفی و احساساتی – گاه اجتماعی و گاه نجوش و منزوی – زمانی عاشق طبیعت و زیبایی و زمانی دیگر بی‎توجه به آن – بعضاً در زندگی زناشویی و خانوادگی ناموفق – دارای افکار و آرزوهای دست نیافتنی – در عین حال اغلب در اداره زندگی خود موفق می‎باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد