به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

آبان 00408

فالخند متولد ماه آبان


اغلب متولدین آبان دارای دو گوش، دو پا، دو دست و یک دماغ هستند. دماغ متولدین این ماه یا بیش از اندازه گنده و یا خیلی کوچک است. و کمتر کسی از متولدین این ماه را می‌توان پیدا کرد که از دماغی میزان و استاندارد برخوردار باشد. علامت طالع‌بینی متولدین آبان عقرب است. بنا به روایتی، خالق ضرب‌المثل «نیش عقرب نه از ره کینه است، اقتضای طبیعتش این است» یک آدم متولد آبان بوده که در ردیف بزرگ‌ترین توجیه‌گران زمان خودش محسوب می‌شده است! همچنین با توجه به یک‌چنین علامت طالع‌بینی می‌توان نتیجه گرفت که خوانده تصنیف «عقرب زلف کجت با قمر قرنیه» هم یک خانم متولد آبان ماه بوده است. عنصر متولدین آبان ماه آب است. البته باید اذعان کرد که نباید کارگردان یک سریال ضعیف تلویزیونی را به صرف اینکه آب به کارش بسته است متولد آبان ماه خواند! متولدین آبان ماه برخلاف عنصرشان هیچ نوع میانه‌ای با هیچ گونه آبی ندارند.
اگر یک روزی با یک متولد آبان ماه پرحرف مواجه شدیدکه از زمان بدو شکل‌گیری‌اش به صورت یک جنین تا حالا که دختر پنجمش، هفتمین پسرش را حامله است بدون ذره‌ای مکث و حذف تاریخی برایتان تعریف کرد، قبل از اینکه او را نکوهش بکنید شانس و اقبال خودتان را مورد بازنگری قرار بدهید زیرا آبانی‌ها اساساً آدمهای کم‌حرفی هستند و آن یک مورد در تمام آبانی‌ها یک استثناست که حالا آمده به پست شما خورده!


مرد متولد آبان
مردهای متولد آبان خیلی سرسخت هستند به طوری که اگر از طبقه پنجم یک ساختمان در حال ساخت یک شاخه آهن روی سرشان بیفتد چیزی که خواهد شکست آهن است نه سر آنها! اگر جزو دوستان، اقوام و همسایه‌های یک مرد آبانی هستید، مطمئن باشید که نمی‌توانید مانع تصمیمات مهم او بشوید. گر چه در بسیاری جاها حق با شماست و تصمیمات آشنای آبانی‌ شما مهم نیست مثل اینکه تصمیم گرفته که در مراسم شب عقدش که همه او را نگاه می‌کنند دستش را توی بینی‌اش بکند!
مرد متولد آبان شیفته اسرار بوده و هیچ رازی را سربسته باقی نمی‌گذارد. از آنجا که اسرار زنانه قدرتمندترین وسیله دفاع هر دختری به شمار می‌روند وقتی که مرد آبانی اسرار شما را کاملاً آشکار می‌کند احساس می‌کنید که خلع سلاح شده‌ و بی‌حفاظ در معرض او قرار گرفته‌اید اما نگران نباشید زیرا مردهای متولد آبان به دلیل اینکه به این مفهوم قراردادی اعتقاد دارند که چون مردند بنابراین نامرد نیستند، با شما ازدواج می‌کنند.
مرد متولد آبان یا شوخی نمی‌کند و یا اگر شوخی بکند در حد وحشتانکی می‌کند. مثلاً ممکن است که از شما خواهش بکند که از نردبان بالا رفته و چیزی را از روی پشت بام برایش بیاورید و همین که شما به پله آخر نردبان رسیدید با لگد به پایه نردبان بزند و شما را از آن بالا پایین بیندازد و درست در همان لحظه‌ای که شما دارید از درد به خودتان می‌پیچید، او دلش را گرفته و بخندد و بگوید: ناراحت نباش خواستم کمی مزاح بکنم! مرد متولد آبان ممکن است که در راستای گسترش فرهنگ مزاح خیلی کارهای دیگر با شما بکند. اگر مردد هستید که با یک مرد متولد آبان ازدواج بکنید یا خیر، به شما توصیه می‌کنیم که تردید نکرده و حتماً این کار را انجام دهید زیرا مرد متولد آبان با همان یک بار ازدواج از هر چه زندگی مشترک است بیزار می‌شود و دیگر تن به هیچ ازدواجی نمی‌دهد و این برای شما که نگران ازدواج مجدد همسرتان هستید یک ایده‌آل محسوب می‌شود.

زن متولد آبان ماه
اگر شما تصمیم دارید که زنی بگیرید که برایتان غذا درست بکند و به طور کل نیازهایتان را تأمین بکند، تحت هیچ شرایطی سراغ زن آبان ماهی نروید زیرا زنهای متولد آبان حتی اگر خودشان هم در اوج گرسنگی باشند به تکه نانی کپک‌زده قناعت می‌کنند و می‌توان این طور نتیجه‌گیری کرد که اغلب عرفای عزلت نشین از دامن یک مادر آبان ماهی به اوج رسیده‌اند.
هیچ وقت به زن متولد آبان توهین نکنید زیرا او از شما بدجوری انتقام می‌گیرد. به عنوان مثال ممکن است که شما درخیابان یک شاخه گل را از روی دوستی و محبت به همسر متولد آبانتان هدیه بکنید. اما او متوجه دوستی شما نمی‌شود بلکه تصور می‌کند که چون این گل روی دست شما سنگینی می‌کرده و خسته شده بودید این گل را به او داده‌اید و به اولین مأمور پلیسی که می‌ر‌سد شما را که شوهرش هستید به عنوان یک مزاحم خیابانی به او معرفی می‌کند.
اگر آدم ضعیفی هستید اصلاً سراغ زن آبان ماهی نروید چون زندگیتان خیلی زود به هم می‌ریزد. زن متولد آبان تنها نسبت به مردان قوی وفادار خواهد ماند. اگر مرد ضعیفی هستید و قبل از خواندن فالخند این ماه با زنی آبانی ازدواج کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم که روزی دوازده زرده تخم‌مرغ، یک گالن بیست لیتری شیر گوسفند و نیم کیلو عسل را با روغن حیوانی سرخ کنید و داغ‌داغ بخورید تا قوی بشوید. اصلاً اشتباه نکنید، زن متولد آبان شما الکی می‌گوید که تسلط و زورگویی هیچ مردی حتی شما که شوهرش هستید را نمی‌تواند تحمل بکند. به این دلیل که او یک زن متولد آبان است و از خصوصیات بارز زنهای متولد این ماه هم توهم است، می‌توانید با خیالی آسوده زورگویی کنید و کاملاً هم مسلط باشید!


بیماریهای متولد آبان
متولدین آبان تقریباً یکی- دو روز قبل از بدو تولد با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند ولی عموماً در سنین بالا از دنیا می‌روند و علت مرگشان هم معمولاً آن مریضی نیست که از یکی- دو روز قبل از تولدشان دچارش شده‌اند بلکه اغلب به دلیل بیماری بددهنی از دنیا می‌روند. یعنی اینکه همین جور بی‌دلیل در خیابان به یکی فحش می‌دهند و به شنونده فحش برمی‌خورد و با پاره آجر می‌کوبد سر آبانی فحاش و او را به قتل می‌رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد