به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

مناجات

 

خدایا مرا وسیله ای برای صلح و آرامش قرار ده.

  بگذار هر جا تنفر است بذر عشق بکارم ، هر جا آزردگی است ،

  ببخشایم، هر جا شک حاکم است، ایمان، هر جا یا‍‎‏ْس است،

  امید، هر جا تاریکی است، روشنایی و هر جا غم جاری است،

  شادی نثارکنم.

  الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی، همدردی کنم. بیش

  از آنکه مرا بفهمند، دیگران را درک کنم. بیش از آنکه دوستم

  بدارند، دوست بدارم، زیرا در عطا کردن است که می ستانیم و

  در بخشیدن است، که بخشیده می شویم
 

آخر یه روز دق می کنم فقط به خاطر تو     دنیا را عاشق می کنم فقط به خاطر تو

نظرات 5 + ارسال نظر
سیما پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:10 ب.ظ

آروزی خوبی برایت میکنم موفق وشاد کام باشید

سیما شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:57 ب.ظ

خیلی خیلی خوبه ممنون
دوتارت سیما

علی رضا شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:06 ق.ظ

دورم زتو ای گلشن جانان چه نویسم

من مور ضعیفم به سلیمان چه نویسم

ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد

با این دل پر خون به رقیقم چه نویسم

سحر چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:03 ب.ظ

اگه بخوام بگم ازم متنفر میشی پس سکوت از همه چی بهتره

جعفر پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:58 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد