به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

روزعاشق ها

بازم سلام
امروز بعد از مدتها وبلاگ خودمو کامل کردم
فقط امدم تا بگم (روزعاشق ها رو ) وبه همه عاشقان تبریک میگم و برای همه شما آرزوی موفقیت می کنم
   
 
 از اینجام به عشق اول و آخر خودم این روز رو از ته دلم تبریک میگم ولی چون الان پیشم نیست این شعر هارو بهش تقدیم میکنم

 

دلم برات تنگ شده جونم

می خوام ببینمت نمیتونم

بین ما دیوارهای سنگی فاصله یک عمره میدونم

بفض ترانومو شکستم میخوام بگم عاشقت هستم

تو عین ناباوری یک شب خالی گذاشتی هر دو دستم

تو بودی تمام هستی راستی مستی همه قصه من

تو بودی سنگ صبورمو نگاه غرورمو لبهای بسته ی من

نیمه شب نیمه شب از خوابم پا میشم نیستی پیشم باز دیوونه میشم

دوریه تو تیشه زد به ریشم نیستی پیشم

بی صدا از من خالی میشم

هم صدا با حالی میشم

گونه هام خیس از شبنم غم ، نیستی پیشم

 

 

صدات کردم جوابمو نمیدی

کمی به من تو بها نمیدی

یه جمله ی دوستت دارم نمی گی

هر چی که تو دلت داری اونم بهم نمی گی

چه جور بایدبهت بگم دست از تو بر نمی دارم

می خوام فقط داد بزنم بگم عاشقت منم

می خوام با تو باشم فقط با تو

بمیرمو فدات شم

دل هواتو کرده

تو سینه ام پر درده

تا کی طفلکی دلم دنبال تو بگرده

تمومه لحظه ها فقط اسم تو رو لبمه

هر چی که تو دنیا دارم بدون که بی تو باز کممه


 

میخوام امشب بار سفر را ببندم و

مسافرجاده ا ی بی انتها از یاد و خاطر توباشم

 شاید دلم کمی با عطر یاد تو آرم بگیره

می خوام تنها با خیال تو به زیر نور مهتاب بشینم

در خلوت بی کسیم با صدای تو حرف بزنم

می خوام باز به آلبومی خیالی از خاطرات نگاه کنم

و خط به خط ، واژه به واژه دفتر دلتنگیامو بخونم

میخوام با غم بی کسی در آغوش باد گریه کنم

میخوام در بستر سردو بی روح خاک به خواب برم

و رویایی به زیبای دیدار تو داشته باشمبازم دوست داره شما (بهزاد)

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:20 ب.ظ

گمشده... شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:21 ب.ظ

هر کس به طریقی دل ما میشکند بیگانه جدا دوست جدا میشکند بیگانه اگر میشکند حرفی نیست در عجبم دوست چرا میشکند...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد