به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

مقدم نوروز بزرگترین جشن هویت ملی ایرانیان

دست تو حسیِ مثلِ چیدن سیب های قرمز ... مثلِ سینه ریزی که روش می نویسم  

  بی تو هرگز


برای او که میداند دوستش دارم؟

گاهی سخته گفتن آنچه که درون ماست

گاهی سخته قبول انکه عاشق شدی

خدایادیگر طاقت دوری و انتظارم نیست

اگر باز هم……اگر باز هم او……….

قلبم خسته است…خسته تازه التیام یافته است

اخر مگه تا کی کجا….

می توان این قلبه خسته راوصله کرد

اخر چه کنم خدایا؟

میدانی که با توام….

با تویی که دلت تو غربت گرفته…

حرفهایت دلم را لرزاند چون قدیما

اشک مریز…. گریه مکن….

با تو هستم و در کنارت میمانم

اکنون میتوانم بگویم که قلبم با توست

ان دورها اما چه نزدیک…..

من دیگر چه دارم که بمانم

همه چی در دست توست

میترسم که بیایم….

و چون سر رسم باز سرابی بیش نبینم

خود میدانی که چه سخت است!!!


سال نو را به همه‌ی خوانندگان عزیز، خانوده، دوستان و آشنایان تبریک می‌گویم. امیدوارم امسال سال کم‌استرستر، کم ‌غصه‌تر، و آرام‌تری داشته باشید.

سالی که نکوست معمولا از بهارش پیداست ولی امسال استثانا از چهارشنبه سوری‌اش

بوی عیدی
بوی توپ
بوی کاغذ رنگی
بوی تند ماهی دودی
وسط سفره ی نو
بوی یاس جا نماز سفره ی مادر بزرگ

با اینا زمستون و سر می کنم
با اینا خستگی مو در می کنم

شادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه ی عیدی از شمردن زیاد
بوی اسکناس تا نخورده ی لای کتاب

با اینا زمستون و سر می کنم
با اینا خستگی مو در می کنم
عشق من . عزیزم.
بهار مبارک
بهزاد
دوستاره همه دوستان با مرام   (بهزاد)

نظرات 11 + ارسال نظر
نادر دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:39 ق.ظ

عشق:
کوره راهیست بی اغاز و بی انجام.........
این دلهاست که اغاز و انجام هر کوره راه و سیاه چالیست.
عقل دل بالا ترینه عقلهاست پس بیابش.
نادر

سارا دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ق.ظ

روزی در گذر زمان زیباترین غزل را برای تو خواهم سرود چرا که تفسیر همیشگی غزلهایم بودی با خود عهد بستم نامت را در بلندترین داستانم به نام عاشقانه زیستن ثبت کنم چرا که...
من که نفهمیدم .......
ولی به هر حال عقل و عشق و غرور یه جا جمع نمیشه

مهدیس دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:19 ق.ظ http://mahdis.blogsky.com

ساقیا آمدن عید مبارک بادت
سلام سلام سلام
خوبی
عیدتون مبارک
امیدوارم سالی خوب همراه با موفقیت شادکامی و پیروزی در پیش رو داشته باشید
موفق باشید

فراعشق شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:33 ب.ظ http://overlove.co.sr

یا مقلب القلوب و الابصار ** یا مدبر اللیل و النهار ** یا محول حول و الاحوال ** حول حالنا الی احسن حال ... با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار ...باز فرشته بهاری از راه رسید و بر فراز کوهساران و دشت ها پرواز کرد و عصای جادوئیش را بر کوی و برزن کشید یک بار دیگر ترانه های شادی را بر دل پرندگان الهام کرد و راز شکوفه را بر گوش شاخساران خواند . و سر سبزی و نشاط و باران را برای انسان از بهشت سوغات آورد تا نویدی برای نیکوکاران و مرحمی بر دل های سوخته منتظران باشد... فرا رسیدن نوروز که خود رمز و نشانی از نو کردن دلها و دیده هاست مغتنم می شمارم و برای شما مبارکی و شادی آرزو می کنم ~~~~~~~~~عشق شاید حلقه شیشه ای است در چشم من و تو زمانی که زبان را یارای سخن نیست. زمانی که عظمت آنان و کوچکی خود را شاهدی. زمانی که میبینی تو چیستی در پی چه هستی و آنان که بودند و در پی چه بودند. شاید حس زیبای برخورد پرچم حسین است با صورتت. و شاید رنگ سیاهی است که بر تن میکنی. عشق شاید لطافت دست خداوند باشد برگونه هایت زمانی که کسی تو را در نمی یابد.
بهزاد جون فدات بشم هادی

سارا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:27 ق.ظ

خسته نباشی دیگه وصیت ننویس بهزاد وقتی رفت وصیت ننوشت اون وقت تو نرفته وصیت هم کردی

شراره چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:03 ق.ظ http://www.asberoyaha.blogsky.com

من گرفتار تنهایی سکوتی هستم که قبل از هر فریادی لازم است
..............خیلی قشنگه ........خوش به حال اون کسی که تو انقدر دوسش داری .........پیشم بیا ..........یا حق

ستاره ی نق&#1585 پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ب.ظ http://setareye-noghreyi.persianblog.com

سلاممم...خسته نباشی!!!واااای خيلی قشنگ و با احساس نوشتين..بدون تعارف خيلی زيبا ست لذت بردم... بی معرفت آ پديت ميکني بدون اينکه خبر بدين هر وقت خودم يه سر بزنم:))...به روزم و منتظر حضور سبزتون...موفق باشی دوست خوبم

سارا سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام بد نیست یه آهنگ به سلیقه خودت بذاری اینطوری دیگه واقعا کامل میشه البته فقط یه پیشنهاد بود تا بعد بای

سارا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام بازم سلام بابا تو کجایی؟؟؟
چرا دیگه متن های جدید نمینویسی

بی مرامی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:27 ب.ظ

خیلی بابا رو داری ببینم چرا نمی خوای ما رو ببینی نکنه از ما دلخوری هان بهداذ به جون هر کی دوست داری می دونی که ذوس

دانا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ http://dany2.blogfa.com

عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد