به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

عشق و من


 

من / عشق

پاک                  یعنی

سرزمین                      لحظه

یعنی                                 بیداد

عشق                                    من

باختن                                                          عشق

جان                                                                        یعنی

زندگی                                                                             لیلی و

قمار                                                                                مجنون

در                              عشق یعنی ...            شدن

ساختن                                                                                  عشق

دل                                                                                      یعنی

کلبه                                                                           وامق و

یعنی                                                                      عذرا

عشق                                                              شدن

من                                     عشق

فردای                                یعنی

کودک                          مسجد

یعنی               الاقصی

عشق /  من

 

عشق                                           آمیختن                                            افروختن

یعنی                                  به هم          عشق                                  سوختن

چشمهای                        یکجا                    یعنی                          کردن

پر ز                   و غم                            دردهای                گریه

خون/ درد                                                    بیشمار

 

عشق                                     من

یعنی                             الاسرار

کلبه                    مخزن

اسرار             یعنی
       

دل من دست بردار ، دیگه بسه انتظار

دیگه اسمشو تو به یاد من نیار

اون دیگه نمیاد ، عمرتو هدر نکن


دل من ، دل من ، منو در به در نکن

دل من ، غم تو واسه من خیلی تلخه

می دونم تنهایی ، آخه تنهایی سخته

دل من اگه ما عشقو از سر نگیریم

یه روزی من و تو ، هر دو تنها می میریم

دل من دیگه بسه آخه اون که می خوای تو دیگه نمیاد

باید بدونی که یه روزی دوباره اون اگه بیاد

اونوقت می بینی که اون دیگه حتی دلو نمی خواد

دل من ، اینجوری ، آخه تنها می مونی


نظرات 4 + ارسال نظر
فراعشق شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:50 ب.ظ http://overlove

سلام بازم منم اون مزاحم هميشگی که زير پاته
وای خيلی قشنگه مثل پاکی خودت که هميشه بودی و هستی و خواهی بود
موفق باشی

افشین جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:29 ب.ظ http://pool-dar-shavid.blogfa.com

سلام
خوبین
شما قبلا با چه آی دی بودین
لطفا منو اد کنید

فرزاد sheytan.9you یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام بهزاد جون وبلاگت خیلی باهاله امیدوارم عاشقی عاشقتر بشی و تو زندگی موفق باشی

افشين یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام
فقط اينو بگم که خيلی نامردين
دختر ها رو اينجوری از راه بدر ميکنيد
به دوستت امير بگو انتقام مهسا رو ازش ميگيرم حالا هر وقت که شد بازم دير نيست
ضمنا تو هم تو اين کار دست داری
مطمئن باش حساب تو هم جداست.....فکر کنم امير هم خودت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد