به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

من رو به پایان می روم

من رو به پایان می روم

رو به مهتاب خدایان میروم

من چشیدم زهر پیوند تو را

مارهای سرخ لبخند تورا

لبان بوسه هایم خونیست

ای گل شب عشق من طائونیست

کاش تمحید تو پاکم کرده بود

کاش دستان تو خاکم کرده بود

تو فراموشم نکن در دفن سال

لحظه ای بر خاک خاموشم بنال



در سکوت می توان نگاه را معنا کرد

و آن را با عشق به دل پیوند زد

می توان بهار را به دیدار برگهای خزان زده برد

و برای رازقی های امید از عطر دوست داشتن گفت

می خواهم سکوت کنم و تنها به حرف نگاهت گوش کنم


..


 
نظرات 4 + ارسال نظر
قلندر جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:49 ب.ظ http://WWW.ATB.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز.

وبلاگ زیبایی داری.

شعرت هم زیبا بود و همین طور عکسش.

بای عزیز

فراعشق جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:34 ب.ظ http://overlove.co.sr

سلام
همیشه ارزو منه که موفق باشی در هر کجا هستی و زندگی می کنی موفق باشی

سارا پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:40 ب.ظ

بهزاد عزیزم
موفقیتت را از خداوند ارزومندم

محمدرامتین دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ب.ظ

خیلی وبلاگ توپی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد