به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست
به سوی خدا

به سوی خدا

عاشقی تنها به خداوند چه زیباست

از میان بازوان داغ یک عشق

 از میان بازوان داغ یک عشق     بوسـه های خالـی  از هوس  
راستــــــی می توان  شنیـد ؟     عشق را مـی تـوان  چشیـد ؟


 


وقتی تو اومدی کسی تو رو ندید
کسی تو رو حس نکرد
ولی من با تموم وجود حضورت رو حس کردم
همیشه دلم می خواد برات شعری بنویسم .  
عاشق باشم و دلتنگ .
....نگذاشته است ...نمی گذارد
دلم می خواد..می خواست...مجنون باشم .
نمی گذارد...نگذاشته است.
همین خرده ریزی که اسمش زندگی است.
شاید تا بحال نگذاشته ولی از این به بعد چی ؟
نه نمی تونه دیگه این کارو بکنه !!
این دفعه دیگه می خوام داد بزنم
صدام همه جا رو پر کنه
دوستت دارم ...
تا قیامت اسم ما قصه هارو پر کنه
می خوام از بودنت عالمی ترانه بسازم .

 


فدای شما

روزها بود که گم شده بودم
یا شاید هم گم کرده بودم !
راه رها شدن از فریادهای درونم رو
اینجا که رسیدم
رودخونه بود و درخت ،کوه و پرنده
ساز و آواز ...
اما کسی نبود !
یک هم راز . یک هم درد...
ساز داشتن اما
کسی نوای دل من را نمی نواخت
گم کرده بودم همه چیزهای خوب را ...
نغمه دلم خاموش

 


 

برای آخرین بار بود که می دیدمش .....

خیلی ناراحت بودم. بغض کرده بود نمی تونست حرف بزنه فقط گفت متاسفم و اشک تو چشمامش نمایان شد. دست کردم تو جیبم یه سیگار گذاشتم رو لبم هنوز سیگارو روشن نکردم با گریه گفت هیچی نشده قولت رو فراموش کردی... منم سیگار رو پرت کردم . گفت باید برم و قبل از رفتن با  مکث گفت دوستت دارم ... دیگه میشد اشک هاشو واضح دید.اینو گفت و رفت.

آره دیگه اونو نداشتم یاد جمله ای افتادم که پشت یه کامیون دیدم

((براستی که زیبا رویان وفا ندارند))

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
هانا شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.sokooot.blogsky.com

وقتی آخرین بار نگاهش میکنی بین که غرورت برای بازار صداقتش فروش نداشت.ببین که دیگه حتی صداقتت هم خریدار نداره......
به قولی:::اونی که رفته دیگه هیچوقت نمیآد.........
موفق باشی

سونیا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:54 ب.ظ

سونیا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:01 ب.ظ http://pishi_maloos_shitoon

سلام
عاشق کسی نشو چون این دنیا اینقدر کوچیکه دو تا دل کنار هم جا نمیشن
اگر هم عاشق شدی هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا اینقدر بزرگه اگه ازش جدا شی هیچوقت پیداش نمیکنی
خداحافظ

عروسک چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ

خیلی وبلاگ با حال بود. فقط حیف که نمیشد عکس ها و مطالبشو بر داشت.

عروسک چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

LOVE

عاشق چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ

توپ توپ توپ بود دمت گرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد